Email megerősítés

Az Ügyfélfiókban megadott és rögzített adatok nagyobb biztonsága érdekében elkezdtük a kapcsolattartói e-mail címek ellenőrzését. További információkat az alábbi cikkben olvashat.
 
  1. Ügyfélfiók regisztrációja során
  2. Ügyfél e-mail címének módosításakor
  3. Ügyfél-adminisztrációba történő belépéskor
Mi szerepel az e-mailben?
 
Miért kell igazolni az e-mail címet?
 
Az e-mail ellenőrzés bevezetésével reméljük, hogy megelőzhetővé válnak olyan időigényes feladatok megoldása, amelyeket jelenleg ügyfeleink az Ügyfélszolgálatunk segítségével tudnak csak megoldani. Az egyik ezek közül az Ügyfélfiók kapcsolattartói e-mail címének megváltoztatása a jelszó visszaállítása miatt. Ez akkor szokott előfordulni, amikor az ügyfél nem fér hozzá a fiókjához ügyintézés esetén. Ilyen esetben aláírással ellátott dokumentumra van szükségünk az ügyfél személyazonosságának ellenőrzéséhez. Ez folyamat több napot is igénybe vehet.
 
Mikor történik az ellenőrzés?
 
1. Ügyfélfiók regisztrációja során
További információkat a kiküldésre kerülő e-mailről és a regisztráció folyamatáról ITT olvashat.
    
 
2. Ügyfél e-mail címének módosításakor
Az ügyfélfiókban módosíthatja az e-mail címet a -> Fiókbeállítások menüpontban.
 
 
 
 
3. Ügyfél-adminisztrációba történő belépéskor
Azok az ügyfelek, akik korábban nem végezték el a megerősítést, a következő belépéskor a képen látható felugró ablakot fogják látni:
 
 
 
Mi szerepel az e-mailben?
A Forpsitól a következő képen látható e-mailhez hasonló fog megérkezni az Ön e-mail fiókjába: