Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy kellemetlenségek merülhetnek fel bizonyos bankkártyák Safari ill. Chrome böngészőben történő használata során. Kérjük, amennyiben lehetősége van, használja a Mozilla Firefox vagy Microsoft Explorer/Edge böngészők legfrissebb verzióit.
Amennyiben erre nincs lehetősége, úgy kérjük bankkártyával történő sikertelen tranzakciót követően próbálják meg a fizetést legalább 2-3 alkalommal újra megkísérelni. Sikeres tranzakció esetén - függetlenül a sikertelen fizetések számától - a kártyát kibocsájtó bank csak 1 alkalommal terheli a kártyatulajdonos számláját. Ha üzenetben olyan értesítést kap a banktól, mely szerint terhelték a számláját, ugyanakkor látható, hogy a tranzakció sikertelen, biztosíthatjuk Önöket, hogy minden számlavezető bank jóváírja a sikertelen tranzakciókhoz tartozó összeget.
Trouble logging in? Simply enter your email address OR username in order to reset your password.
For faster and more reliable delivery, add example@example.com to your trusted senders list in your email software.